07.04.2009

Velkommen inn i min rotete tankegang..

.:Hei, dette blir vel første innlegg.. :.

Må på forhånd beklage alle

Litt om meg selv først kanskje. Jeg er en jente på nå 20 år, det må jeg innrømme føles ganske merkelig, men så har jeg jo sitti fast i tid de siste 4 åra også da..


Det å fortelle om meg selv er en ting jeg alltid har hatt problemer med, men jeg får prøve...

Ett ord som kan besrive meg er "anderledes", noe jeg av hele mitt hjerte til all tid prøver å være.
Har aldri likt å følge mengden, funker bare ikke for meg. Men dette har også resultert i en litt sprø personlighet.
Jeg er som regel glad og hyggelig og elsker å møte nye personer, selv om jeg også har litt angst(rar kombinasjon), derfor finner jeg internett bra å ha.
Jeg kommer fra en familie på 6 hvor jeg er yngst med 3 eldre brødre(det har lagt sine arr).
Så jeg er en litt macho berte fra bygda med alt for mye fritid og småbehovfor terapi. :)


.:Interesser:.

I interesser så er min største lidenskap å vite ting.. Nesten uansett hva det er. Som alt i vitenskap, historie, hemmeligheter, hvordan ting fungerer. Så jeg bruker mye av tiden min på å lære nye ting. (føler meg litt nerdete, men vent! det blir bedre!)

Tegning og mye som har med emnet å gjøre er noe annet som interesserer meg, vil sikkert blir mye av det her.
Den stilen som for øyeblikket interesserer meg mest nå er seff anime (jeg sa det ble bedre).

Er veldig glad i spill, alle typer på alle typer maskiner. Men favoritt spillere er Nitendo og tidenes beste spill blir da Zelda serien.

Også har jeg begynt å dykke nå da, dvs at jeg er snart ferdig med dykkerlappen.. nærmere oppdatering på det senere:p

Dette var alt jeg orka akkurat nå, snakkast!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar